Наукові публікації проф. Хвалибоги Т. І.

  • Managerial competence development in the context of philosophy of education / A. V. Vykhrushch, V. V. Humeniuk, Yu. M. Tarasiuk, T. I. Khvalyboha, N. O. Fedchyshyn, L. Ya. Fedoniuk, M. I. Rudenko // Wiadomosci Lekarskie. – 2022. – LXXIV (5). – P. 1200-1207.

  • Development of medical students’ creativity as a priority of modern higher education / A. V. Vykhrushch, T. I. Khvalyboha, N. O. Fedchushyn, M. A. Bagriy, L. Ya. Fedoniuk, H. M. Protsyk, S. I. Hnatyshyn // Wiadomosci Lekarskie. – 2021. –Vol. 74 (12). – P. 3204-3213.

  • System of advanced training for medical school teachers in the USA / T. I. Khvalyboha // Medical education. – 2021. – 4 (94). – P. 117-122.

  • Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2 nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Medical education. – 2021. – 4 (94). – P. 80-84.

  • Development of medical students’ foreign language lexical competence in the virtual learning environment / N. O. Fedchyshyn, A. V. Vykhrushch, H. V. Bilavych, T. I. Horpinich, N. I. Yelahina, H. I. Klishch // Analele Universitatii din Craiova - Seria Stiinte Filologice, Lingvistica. – 2020. – 42 (1-2). – P. 71–79.

  • Formation of Professional Speaking for Future Doctors through the Prism of Medical Terminology Study / Ya. M. Nakhaieva, N. O. Fedchyshyn, O. I. Novitska, A. V. Vykhrushch, N. I. Yelahina, T. I. Horpinich, O. D. Kolodnytska // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Volume 9 (4). – P. 27-37.

  • Development of Students-Foreigners’ Communicative Competence by Means of Information Technologies under the Conditions of the Medical University / A. V. Vykhrushch, N. O. Fedchyshyn, T. I. Khvalyboha, I. D. Drach, M. I. Rudenko // International Journal of Higher Education. – 2020. – Vol. 9. – No. 6.– P. 276-285.

  • Development of information culture of students of humanitarian specialties / A. V. Vykhrushch, S. I. Hnatyshyn, A. O. Klymenko, O. Ya. Medynska, H. P. Synorub, T. I. Horpinich // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Vol. 72. – № 4. – P. 152–167.

  • Optimization of the Management of Higher Medical Educational Establishments in the USA / T. I. Horpinich // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: наук. журн. Сер.: Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 1 (96). – С. 74–81.

  • Престижність професій серед старшокласників / А. В. Вихрущ, Т. І. Горпініч, Й. Сміла // Медична освіта. – 2019. – № 1 (81). – С. 154–160.

  • Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч // Медична освіта. – 2019. – № 2 (82). С. 156–161.

  • Підготовка викладачів до професійної діяльності в медичних університетах США / Т. І. Горпініч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журн. – 2019. – № 3 (87). – С. 143–154.

  • Проблема кадрового забезпечення медичних шкіл у США / Т. І. Горпініч // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського: зб. наук. праць. – 2019. – № 2 (65) . – С. 64–68.

  • Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / Т. І. Горпініч // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер.: педагогіка. – 2019. – № 1. – С. 36–44.

  • Дефініція понять «моніторинг» і «управління» в американській педагогічній традиції / Т. І. Горпініч // Інноваційна педагогіка: наук. журн. – 2019. – Вип. 9. – T. 1. – С. 7–11.

  • Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч // Медична освіта. – 2019. – № 4 (84) . – С. 52–60.

  • Історіографія проблеми медичної освіти в США в працях американських науковців / Т. І. Горпініч // Педагогічні науки: зб. наук. праць [Херсонський державний університет]. – 2019. – Вип. LXXXVІІ. – С. 98–104.

  • Особливості управління медичними університетами в США / Т. І. Горпініч // Наукові записки: зб. наук. праць [Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки]. – 2019. – Вип. 174. – С. 91–95.

  • Структура професійної компетентності викладачів вищих медичних навчальних закладів у США / Т. І. Горпініч // Науковий вісник Ужгородського університету: зб. наук. праць. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. – 2019. – Вип. 2 (45). – С. 46–51.

  • Традиції управління системою медичної освіти в США / Т. І. Горпініч // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 66. – С. 43–47.

  • The influence of the USA pedagogical science on the development of the European educational environment. Sustainable Education as a Way of Bringing People Together – Multiple Stories From Europe / T. Horpinich, Ya. Nakhaieva. – 2018. – P. 373–383.

  • Echoes of the Herbartianism in Western Ukraine / N. Fedchyshyn, H. Klishch, T. Horpinich, N. Yelahina // Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. – 2018. – №15 (1). – P. 103-114.

  • Typical Linguistics-Stylistic Features of English Political Discourse / T. M. Olendr, T. I. Horpinich // Annals of the University of Craiova. Linguistics and Philology. – 2018. – № 1-2. – P. 121-133.

  • Development of medical students’ reading competency in professional English with the account of functional asymmetry of cerebral hemispheres / L. I. Morska, T. I. Horpinich, T. M. Olendr // Science and Education. – 2018. – № 3. – P. 121-133.

  • Cтановлення системи американської медичної освіти в межах колоніального та післяколоніального періоду / Т. І. Горпініч // Інноваційна педагогіка. – 2018. – Випуск 5. – С. 9-12.

  • Особливості професійного відбору та зарахування студентів до медичних шкіл США / Т. І. Горпініч // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2018. – № 63.– С. 57–61.

  • Система основних понять у контексті дослідження медичної освіти у США / Т. І. Горпініч // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2018. – Випуск LXXXIII. – Том 1. – С. 19-24.

  • Періодизація розвитку медичної освіти в США / Т. І. Горпініч // Педагогічний дискурс. – 2018. – № 25. – 63–71.

  • Понятійно-категорійний апарат медичної освіти США крізь призму пацієнтоцентризму / Т. І. Горпініч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – 61. –Т. 2. –С. 39–43.

  • Peculiarities of Higher education quality assessment / T. I. Horpinich // Monografia pokonferencyjna “Science, research, development. Pedagogy”, Berlin, 30.01.2018. – 2018. – P. 105-107.

  • Integration Guidelines of Western Countries in the Formation of Creative Personality of Medical Students / T. Horpinich // Educationalists versus Politicians - Who Should Integrate Europe for Wellbeing of all Inhabitants. – 2017. – P. 379-393.

  • Розвиток творчих здібностей студентів у процесі навчальної діяльності / О. В. Маркова, Т. І. Горпініч, Л. М. Височан // Наука і освіта. – 2017. – № 12. – С. 78-84.

  • Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. – 2017. № – 2. – С. 139-144.

  • Health promotion as one of the basic principles of family education in the USA / T. I. Horpinich // Pedagogika Rodziny. Kwartalnik. – 2017. –№ 7(4). – P. 31-40.

  • Cімейна медицина як важлива ланка системи охорони здоров’я США (історико-педагогічний аспект) / Т. І. Горпініч // Вісник Черкаського університету. – Серія «Педагогічні науки».– 2016. – № 5. – C. 41-48.

  • Формування англомовної комунікативної компетентності в діловому електронному спілкуванні студентів нефілологічних спеціальностей / Т. І. Горпініч, М. О. Сокол, Н. О. Кравець // Молодь і ринок. – 2016. – № 2 (133). – С. 46-50.

  • Особливості становлення вищої освіти США (ХVІІ-перша половина ХХ ст.) / Т. І. Горпініч // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – Херсонський державний університет. – 2016. – № 72. – C. 23-29.

  • Розвиток системи вищої освіти США на тлі соціально-економічного поступу країни (друга половина ХХ-початок ХХ ст.) // Т. І. Горпініч. – Молодь і ринок. – 2016. – № 10 (141). – C. 89-93.

  • The development of higher education in the USA (17th-19th centuries) / Т. І. Горпініч // Zbiór artykulów naukowych. “Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, roywój, propozycje na rok 2015” (30.12.2015 – 03.01.2016 ). – 2015. – № 1. – С. 41-44.

  • Особливості формування професійної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів / Т. І. Горпініч // Zbiór artykulów naukowych. “Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, roywój, propozycje na rok 2015” (30.12.2015 – 03.01.2016 ). – 2015. – № 2. – С. 72-74.

  • Особливості реформування вищої освіти у США у другій половині ХХ ст. / Т. І. Горпініч // Научные труды SWorld. – 2016. – Выпуск 3(44). – Том 4. – С. 51-56.

  • Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч // Медична освіта. – 2015. – № 1 (65).– С. 33-35.

  • Мовне портфоліо як засіб самоконтролю при навчанні іноземної мови / Т. І. Горпініч // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Педагогіка. Соціальна робота. – 2015. – Випуск 37. – С. 37-40.

  • Використання методу навчальних станцій для реалізації особистісно-орієнтованого навчання іноземної мови у вищій школі / Т. І. Горпініч // Молодь і ринок. – 2015. – № 5 (124). – С. 46-50.

  • Вплив досвіду англомовних медичних закладів на формування творчої особистості в ході професійної підготовки майбутніх лікарів у Німеччині / Т. І. Горпініч // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – 2015.– Додаток 1 до Вип. 36. – Т. I (61) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 100-110.

  • Розвиток творчих здібностей студентів медичного профілю в університетах Великої Британії та США / Т. І. Горпініч // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2015. – № 3. – С. 131-138.

  • Педагогічне моделювання у навчанні читання професійно-орієнтованої літератури англійською мовою (на прикладі навчання студентів фармацевтичного профілю) / Т. І. Горпініч // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. / Редкол.: В.І. Шахов (голова) та ін. – 2015. – Випуск 44. – С. 34-39.

  • Особливості іншомовних фахових джерел як засобу навчання читання іноземною мовою (на прикладі професійної літератури з фармації) / Т. І. Горпініч // Молодий вчений. – 2015. – № 2 (17). – С. 218-221.

  • Сучасні тенденції у навчанні англійської мови / Т. І. Горпініч // Zbiór raportów naukowych. “Pedagogika. Nauka wczoraj, dziś, jutro.” (30.05.2015 – 31.05.2015 ). – 2015. – С. 126-128.

  • Рецепт та інструкція лікарського препарату як основні жанри фармацевтичного дискурсу / Т. І. Горпініч // «Проблеми сучасної педагогічної освіти». – Сер: Педагогіка і психологія. – Збірник статей. – 2013. – Вип. 40. – Ч.1. – С. 74-83.

  • Іншомовна компетенція у читанні як компонент професійної компетентності фахівця фармацевтичної галузі / Т. І. Горпініч // «Вісник Прикарпатського національного університету». Серія «Педагогіка». – 2013. – Вип. 49. – С. 303-307.

  • Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів / Т. І. Горпініч // Медична освіта. – 2013. – № 4. – С. 21-26.

  • Співвідношення когнітивного стилю та індивідуального стилю діяльності людини / Т. І. Горпініч // Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: Науково-методичний журнал. – 2013. – Вип. 11. – С. 32-35.

  • Вплив когнітивних стилів студентів на якість навчання іноземної мови / Т. І. Горпініч // Zbiór raportów naukowych. ”Teoretyczne I praktyczne innowacje naukowe” (29.01.2013 – 31.01.2013). – 2013. – С. 124-126.

  • Особенности изучения иностранного языка фармацевтами (на примере использования инструкций лекарственных препаратов) /Т. И. Горпинич // European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches. Conference papers, February 18-19, 2013. – 2013. – Volume 1. – С. 37-39.

  • Міждисциплінарні знання як чинник формування навичок іншомовного професійно орієнтованого читання студентів-фармацевтів / Т. І. Горпініч // Zbiór raportów naukowych. “Science: od teorii do praktyki” (29.03.2013 – 31.03.2013). – 2013. – С. 104-107.

  • Сучасні парадигми формування дискурсивної компетенції медика / Т. І. Горпініч // Наукові записки. Серія «Філологічна». Серія «Філологічна». – 2012. – Вип. 23. – С. 247-251.

  • Проблеми формування комунікативної компетенції студентів-медиків / Т. І. Горпініч, О. В. Денефіль, І. А. Прокоп та ін. // Медична освіта: матеріали Всеукраїнської навчально-методичної конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського «Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-IV рівнів акредитації. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 39-40.

  • Структурно-семантична організація текстів для навчання професійно орієнтованого читання фармацевтів [Електронний ресурс] / Т. І. Горпініч // Науковий вісник Донбасу. – 2012. – № 1 (21). – режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN21/13gtipcf.pdf.

  • Основні етапи становлення поняття «когнітивний стиль» / Т. І. Горпініч // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – 2012. – Додаток 1 до Вип. 27. – Том IX (42): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 138-148.

  • Проблема поєднання стилю і методу навчання / Т. І. Горпініч // Науковий вісник інноваційних технологій за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні наукові технології: передовий світовий досвід» (5 листопада 2012 р.). – 2012. – Том 1. – С. 46-50.

  • Типологія когнітивних стратегій у вивченні іноземної мови / Т. І. Горпініч // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – 2011. – №5. – Ч. 2. – С. 166-170.