Створення іншомовного середовища - заняття-ділова гра у завідувача кафедри д-ра пед. наук, доц. Н. О. Федчишин (2016 рік)
Щотижня на кафедрі передбачено час для проведення відпрацювань студентами пропущених практичних занять, а також час для проведення консультацій, на яких студенти мають можливість підготуватись до практичних і підсумкових занять.
Значна увага на кафедрі приділяється самостійній роботі студентів. Традиційно використовуються такі форми її організації та проведення: семестрові завдання для індивідуальної роботи студента; анотування і реферування текстів іноземною чи рідною мовою, які виносяться на самостійне опрацювання; групові та індивідуальні консультації; контрольні роботи з іноземної та латинської мов (для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання); складання позааудиторного читання та ін. Останнім часом форми такої роботи урізноманітнилися пошуком інформації в системі Інтернет, виконанням найпростіших завдань на комп’ютерній техніці тощо.
Впродовж навчального року силами викладачів систематично поновлюється табличний фонд для україномовних та іноземних студентів, розробляються робочі зошити до практичних занять для студентів усіх спеціальностей.
Були розроблені матриці компетентностей, які внесені у робочі навчальні програми та методичні вказівки для студентів медичного, стоматологічного, фармацевтичного, ННІ медсестринства та факультету іноземних студентів.
Студенти щорічно беруть участь у Всеукраїнській студентській олімпіаді з дисципліни «Латинська мова», що проходить у вищих медичних навчальних закладах України. Щороку наші студенти отримують призові місця.
Для належного навчання студентів кафедра забезпечена необхідною кількістю монографій, підручників і посібників, а для поповнення бібліотеки сучасною навчальною літературою, адаптованою до системи організації навчального процесу, на кафедрі створюються творчі колективи для їх підготовки та видання. На кафедрі підготовлені та видані: “Посібник з анатомічної і клінічної термінології”, посібник для студентів медичних навчальних закладів “Латинська мова”, підручник для студентів вищих медичних закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації “Латинська мова і основи медичної термінології” підручник “Латинська мова” для студентів фармацевтичних факультетів, підручник для студентів вищих медичних закладів освіти ІV рівня акредитації: “Латинська мова і основи медичної термінології” українською та англійською мовами, навчально-методичний посібник з релігієзнавства англійською мовою для студентів-іноземців, навчальний посібник “Англійська мова за професійним спрямуванням”, “MedicalEnglish for Pharmacists: Reading Comprehension”, навчальний посібник “Англійська мова для студентів-медиків” та ряд статей з навчально-методичної тематики, навчально-методичний посібник з латинської мови для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання, ряд статей з навчально-методичної тематики. Викладачі кафедри працюють у складі робочих групдля написання всеукраїнських навчальних підручників з англійської мови для студентів, які навчаються за спеціальностями «Медицина», «Фізична реабілітація, ерготерапія», «Стоматологія», «Фармація, промислова фармація» та з латинської мови для студентів медичного, стоматологічного, фармацевтичного факультету та факультету іноземних студентів.
Щороку викладачі кафедри працюють над підвищенням кваліфікації педагогічної майстерності.