Основними пріоритетними напрямками наукової і педагогічної діяльності кафедри є:
- удосконалення форм та методів навчання (розробка та використання кейсів, групових форм роботи, ділових, рольових ігор, презентацій, тощо), що сприяють підвищенню рівня знань навчальних дисциплін, а також набуттю та закріпленню навичок;
- розробка та застосування тестових форм контролю знань студентів;
- наповнення сайту кафедри необхідними навчально-методичними матеріалами з кожної навчальної дисципліни;
- розробка індивідуальних завдань студентів;
- організація методичного семінару, що передбачає навчання викладачів кафедри з використання інноваційних методик і форм роботи із студентами в навчальному процесі;
- впровадження інноваційної моделі навчання з метою проектування навчального середовища для особистісно-орієнтованого підходу до студента та сприяння організації його самостійної та індивідуальної навчальної діяльності (форми, методи, методики, технологій навчання), які спрямовані на результати навчання (зовнішньо-орієнтовані) та студенто-орієнтовані (в центрі яких знаходиться студент);
- науково-методичне забезпечення навчального процесу різноманітними сучасними технологіями навчання (зокрема використання електронних посібників та контролюючих навчальних програм).
- розробка науково-методичних рекомендацій для використання інформаційних технологій у навчальному процесі;
- формування інформаційної культури науково-педагогічних працівників згідно з сучасними стандартами та вимогами до професії;
- формування соціально активної людини з високими духовними якостями, яка здатна до саморозвитку і самовдосконалення;
- розвиток наукових досліджень;
- формування у студентів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій;
- розробка сучасних ефективних засобів навчання, методичних прийомів для досягнення професійних знань та вмінь;
- удосконалення педагогічної майстерності та активізація науково-дослідницької діяльності викладачів;
- створення аудіо- та відеотеки кафедри.